Wikia

The Originals Wiki

Niklaus Mikaelson

115pages on
this wiki
Comment1
Klaus

Klaus Mikaelson je jedan od prvobitnih . 

☀Тхе Оригиналс је америчка телевизијска серија која је почела са емитовањем на ЦВ током 2013-14 америчке телевизије сезоне. Серија премијерно емитован након Тхе Вампире Диариес у четвртак, 3. октобра 2013. Недељу дана касније, 8. октобра, 2013, пресељена у уторак у 8:00 часова источној (7:00 ПМ Централ) у свом редовном тимеслот где се тренутно води у Супернатурал. [1]

Садржај [сакриј]

Серија Преглед

Сезона Један

Сезона Два

Улоге и ликови

Референце

Серија ОвервиевЕдит

Сезона ОнеЕдит

Породица је снага. Оригинални Вампир породица га је заклео да једни другима пре хиљаду година. Они обећао да ће остати заједно, увек и заувек. Сада, векови су прошли, а обвезнице породице су сломљена. Време, трагедија и глад за моћи су торн Тхе Оригинал породицу.

Клаус Микаелсон, оригинални вампир-вукодлак хибрид, вратио се у Њу Орлеансу, граду његова породица помогла изградњу, града из којег су он и његови браћа и сестре - Илија и Ребека - били протерани пре једног века њихов немилосрдном ловац оца. Дравн уназад од мистериозне врхом који парцела је на помолу против њега у натприродно мелтинг пота да је француски квартал, Клаус је изненађен да је град и даље осећа као код куће према њему, упркос деценијама је он био одсутан. Радознали зашто би Клаус вратити на једном месту се заклео да никада неће крочити, Илија прати његов брат и сазнаје да лепо и бунтовни вукодлак Хаилеи - Клаус 'једнократну пламен - је такође дошао на француском квартал у потрази за траговима до њена породична историја. Хејли је пао у руке моћног вештице по имену Софи Девераук. Када Софи открива браћи готово невероватан вест да Хејли је носио Клаус 'нерођено дете, Илија схвата да оригинал породица је добила другу шансу на човечности и избављење су очајнички жуде.

Клаус, међутим, није тако лако убедили да потенцијални наследник је било важно. Он је више заинтересован за његове недавне неочекиваног спајање са свог бившег штићеника, Марцел, харизматични, али ђаволски вампир који сада има потпуну контролу над људским и натприродним становника Њу Орлеанса. Тензије између града натприродних фракција - Вампирес, вештице, вукодлаци и људи - који су близу дозлогрдио Марцел команде своје следбенике и посвећених правила са апсолутном моћи. За Клаус, идеја одговарам на његове моћне штићеника је незамисливо. Клаус обећао да ће повратити оно што је некада била његова - моћ, град и његова породица - он схвата да је Илија је у праву и да његов нерођено дете бити кључ да врати оригинале на власт.

Док чекају своје сестре Ребеку да им се придруже у Њу Орлеансу, Клаус и Илија формирају нелагодан савез са Софи и њен заједницу вештица. Софи је претворена у револуционара губитком сопственог сестре на Марцел руке, и мистериозни нестанак младог вештице по имену Давина, а она је спремна да уради било шта - укључујући и склопити договор са Оригинал породице - да се пробије на Марцел моћ над вештица француског квартал.

Чак и људска популација квартала је несвесно увучен у овој натприродној бојно поље. Недавни долазак у Њу Орлеансу, Цами је студенткиња психологије Град бич-Смарт који се појављује срећан да настави своје студије и дању и ноћи рада као бармен, несвестан да су многи од њених клијената су вампири. Скривање мрачну тајну која ју је довео у Њу Орлеансу, Цами ускоро нађе фасциниран како Клаус и Марцел, и потпуно несвесни опасности које они представљају за њу и све око ње.

Сада, усред напредан Нев Орлеанс, град познат да се огрезли у магији и историје, дуго тиња рат је око да се постигне врхунац, а оригинали стоје као катализатор. Као основне линије су уцртане и стратегије су постављени, једна истина ће ехо кроз француске квартал - моћ почиње и завршава са породицом.

Тхе Сериес Звездице Џозеф Морган (Тхе Вампире Диариес, Имморталс), као Клаус, Даниел Гиллиес (Тхе Вампире Диариес, Савинг Хопе) као Илији, Цлаире Холт (Тхе Вампире Диариес, Претти Литтле Лиарс) као Ребека, Пхоебе Тонкин (Тхе Вампире Диариес, Вампире Диариес) као Хаилеи, Цхарлес Мицхаел Давис (Ханговер, Свитцхед ат Биртх) и Марцел, Даниелла Пинеда (Домовина, Фицџералд Фамили Цхристмас) као Сопхие, Леах Пипес (Тхе Дееп Енд, Сорорити Ров) као Цами, и Даниелле Цампбелл ( Присон Бреак, Старструцк) као Давина.

ОРИГИНАЛИ је од Бонанза Продуцтионс Инц у сарадњи са мој такозвани Цомпани, Аллои Ентертаинмент, Варнер Брос. Телевисион и ЦБС телевизијском студију. Џули Плец (Тхе Вампире Диариес, Киле КСИ, Вастеланд), Лесли Моргенстеин (Тхе Вампире Диариес, Госсип Гирл) и Гина Гироламо (Тхе Лиинг Гаме) су извршни продуценти. [2]    

Around Wikia's network

Random Wiki